top of page
Vyhledat

Pokud se nezeptáš, automatická odpověď je NE.

  • martinhofmeister66
  • 14. 5.
  • Minut čtení: 1

Aktualizováno: 19. 5.





Víte, jaký je nejčastější důvod neúspěchu obchodníků?


Nezeptají se klienta na konci schůzky, zda si službu či produkt chce koupit!


Jste překvapení?


Já už ani ne. Je to opravdu běžné. Oni prostě předpokládají, že klient ví, co má dělat.


Otázkou je, kde všude takto předpokládáte vy.



Trápí vás podobné situace? Nejste profesionální obchodníci a přesto musíte prodávat


Je důležité si uvědomit, že každý z nás má obchodní talent, i když se možná schovává hluboko pod povrchem. Proč ho tedy nevytáhnout na světlo a nezačít jej efektivně využívat ve svůj prospěch?


A mimochodem – toto neplatí jen pro obchod.


Nezeptáš se šéfa, jestli můžeš zkusit něco nového? Odpověď je NE.

Nezeptáš se kamarádky, jestli chce jít na kafe? Odpověď je NE.

Neřekneš si o lepší podmínky, když ti na nich záleží? Odpověď je NE.


Důležité věci v životě většinou nezačínají tím, že je někdo nabídne.

Začínají otázkou. Tou tvojí.


Tak se ptej.



Ozvěte se nám. 

Podíváme se vám na obchodní zoubek.

Nabrousíme váš jazyk a vyladíme obchodní talent. 



 
 
 

Comentários


Přihlašte se a získávejte upozornění na nové články na blogu!

Děkujeme, že jste se zaregistrovali!

Vyladíme s.r.o.

Boženy Hofmeisterové 954, 156 00 Praha

IČO: 11935006

  • LinkedIn
bottom of page