Společně to vyladíme
?
Znáte to? Skvělý produkt, báječný záměr, jen... ti klienti nereagují tak, jak potřebujete
Že by něco mezi nebem a zemí?
Kdepak, je to mnohem snažší, než si myslíte.
Stačí, aby bylo v komunikaci JASNO
1
Zaměříme se na současnou strategii Vaší komunikace
Začneme od podlahy. Prověříme Vaše komunikační kanály a formulaci hodnotové nabídky. Víte ke komu promlouváte? Používáte obsah i formu svých klientů? Víte, jak chcete, aby reagovali?
Vytvoříme hodnotovou nabídku a soulad s očekáváním Vašeho klienta
Opravdu znáte svůj produkt? Umíte správně zformulovat benefity svého produktu? Navyšuje klientovi přínos nebo snižuje současné obtíže? Máte to promyšlené ? Ano? A funguje to ?
2
3
A jdeme realizovat praktické změny
Spolu vytvoříme, spolu inovujeme a spolu realizujeme... Je to celé o výsledcích, jen ty se počítají.
Vymyslíme, vykomunikujeme a ...
vyladíme do výsledků
Věnujeme se komunikaci už přes 25 let a baví nás To.
Budujeme ziskové vztahy s klienty. Stačí málo a ...
Vaši klienti jsou ti, kdo Vám za komunikaci platí. Víte to?
Firmy, které jsme vyladili




Váš osobní komunikační architekt
Co mají společného úspěšné firmy?
Soustředí se na budování vztahu s klientem
Vaši klienti jsou ti, kdo Vám za komunikaci platí. Už přes dvacet let se věnuji komunikaci a marketingu. Za tu dobu jsem si několikrát ověřil, že správná komunikace přináší peníze a buduje silné značky.
Business development pomáhá firmám ujasnit si jejich silné stránky a srozumitelně je nabídnout zákazníkům.
Jsem Martin Hofmeister. Stál jsem u zrodu dnes už tiskařského giganta Copy General Onsite Services, kde jsem se věnoval klientské, marketingové i obchodní komunikaci. Učil jsem klienty, jak komunikovat, aby zákazník pochopil sdělení a jednal podle něj.
Dnes srkze projekt Vyladíme předávám zkušenosti dál. Vytváříme firmám ziskové komunikační strategie a ladíme vztah mezi nimi a klienty.

Přečtěte si
Vyladíme vaše zisky
